🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 254331) دی 6, 1401 
فاصله

 

هزاران راه را پیمودم
تا به تو برسم
اکنون فاصله ی ما قد یک انگشت است
اما دیگر از هم دست کشیده ایم…

 

mesafe

binlerce yol kat etim
sana kavuşmak için
şimdi ise bizim mesafemiz bir parmak kadar
Ama malesef ki birbirimizden vazgeçmişiz…

۱۴۰۱/۶/۱۲

این شعر به دو زبان فارسی و ترکی نوشته شده

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌱🌹🌱

  2. صفا یغمایی

    دی 6, 1401

    سلام
    ای وای
    امان از فاصله‌ها
    🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا