🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراق

(ثبت: 264338) مهر 10, 1402 

 

باز هم ای شمع شب افروز من
شعله سر کن زین غم جان سوز من

کز فراق روی آن ماه منیر
همچو شب تاریک و تار است روز من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 10, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • ماه بانوی سرزمینم
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

  2. مهرداد مانا

    مهر 10, 1402

    شبگرد عزیز
    دقیقا منظورم از رعایت قراین همین است . وقتی ماه را به کار بردی ، پس لازم است حتمن یک کلمه ی دیگر هم به کار ببری که کلمات کلیدی در شعر تنها نمانند . و نقش ” تاریکی ” نیز همین است .

    • جان جانان
      مهرداد جان مانا
      سلام و درود
      سپاس از این درس که برایم لذت بخش هم بود
      سپاس از دقت نظر و بذل محبت شما
      سپاس

  3. سلیم حمادی

    مهر 10, 1402

    باسلام به برادر عزیزم شبگرد عاشق
    من عاشق روهم به شبگرد اضافه میکنم چون معمولا عاشقان شبگردند
    شعری زیبا سرودی ظاهراً در سرودن دوبیتی تبحر داری اینکه بتوانی مفهومی رادر دو بیت بیان کنی کار هرکسی نیست

    درود،🌺🌺🌺🌺

    • شاعر ارجمند و توانا
      سلیم جان حمادی
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      مهرت ماندگار

  4. معین حجت

    مهر 10, 1402

    درود جناب شرعی …
    👏👏👏💐💐

    • استاد بزرگوار
      ادیب فرزانه
      پیام های پر از مهرتان موجب دلگرمی من است
      سپاس

  5. علی معصومی

    مهر 10, 1402

    درودها بر شما
    جناب شبگرد نازنین
    میلاد رسول حق مبارک
    ♤♤♤
    💐👏👏👏👏

    • استاد معصومی نازنین
      سپاس که وقت گذاشتید و دست نوشته ام را خواندید
      پیام های پرمهرتان موجب شادی و دلگرمی من است
      مهرتان ماندگار

  6. مهر 13, 1402

    سلام جناب شبگرد عزیز بااین که خیلی کم بود ولی پر محتوا بسیار زیبا سروده اید

    • مهمان نازنین و عزیز
      خوشحالم که مورد پسند شما واقع شده است
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا