🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراموشی

(ثبت: 253851) آذر 21, 1401 

 

لعنت به من اگر تو را فراموش کنم
یا آنکه به غیر تو در آغوش کنم

تو صاحب خاطرات خوبم هستی
بُگذار که از کَفِ تو مِی نوش کنم

از من گِلِه کُن ، ناز کُن و شِکوِه نما
بُگذار به حرف دل تو گوش کنم

نا مَحرَم حَرفِ خَلوتِ ما شده شمع
بُگذار که شمع فِتنه خاموش کنم

شبگرد سر کوی توام دلبر من
لعنت به من اگر تو را فراموش کنم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
خرداد ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 21, 1401

    سلام و احترام جناب شرعی عزیز

    زیبا و با احساس سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐🙏🙏🙏👏👏👏👏

  2. سپاس از شما
    سپاس از شما بزرگوار که خواننده ی شعرم هستی
    سپاس از شما که بنده نوازی می کنید
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا