🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *فرا ماهِ سهل و ممتنع*

(ثبت: 259569) اردیبهشت 22, 1402 
*فرا ماهِ سهل و ممتنع*

ـــــــــــــــــــــــ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّڪَ الْفَرَج
ـــــــــــــــــــــــ

پلّہ پلّہ
پلڪِ خورشید
پهناور شد پیراهنش
پاےِ پلڪانِ چراغانےِ چشمت!

روز زنده
سفرهٔ صبحانہ باز
شب بازنده شد!

آدینہ آدینہ
ادامۂ آئینِ آئینہ
در اقامۂ ارادهٔ توست!

جملہ‌ جملہ
جمعہ‌ جمعہ ببار!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّـدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ـــــــــــــــــــــــ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّڪَ الْفَرَج
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام
    آدینه بخیر

    از لطف شما سپاسگزارم

  2. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درود جناب دکتر
    صبح و روز حضرتعالی بهشت

    از لطف حضورتان سپاسگزار و خاکسارم

  3. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام

    سپاسگزارم از لطف شما

  4. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درود جناب استاد حجت گرانقدر

    روز خوش

    از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  5. فریبا نوری

    اردیبهشت 22, 1402

    پله پله
    آدینه آدینه
    جمله جمله
    حرکتی کمال جو و پیشرونده در خود دارد که مربوط به تقاضا کننده است و نشانه انتظار غیر منفعل، و در واقع کاملا فعال (حرکت در مسیر کمال و تمنای حضور) در فعل و گزاره ی سرشار از عاطفه ی (جمعه ببار).

    با درود بیکران