🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصلِ نگاه

(ثبت: 240172) تیر 6, 1400 

 

هنوز پای غمت، مثلِ ابر می بارم
به باغِ فصلِ نگاهت، ستاره میکارم

من از سرایش اشعار خسته ام اما
بگو چگونه بگویم که دوستت دارم؟

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 6, 1400

      سلام بر دختر شاعرم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا
      🙏🌹🙏

  2. تیر 6, 1400

    درودو سپاس بر استاد عزیز و ارجمندم جناب خراسانی

    به به چقدر زیبا و با مسمی و دوست داشتنی است

    واقعا دست مریزاد عجب اختتامی دارد

    دستبوسم استاد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

    • طارق خراسانی

      تیر 6, 1400

      سلام و درود بر دوست گرانمهرم جناب انصاری عزیز

      قلم شما آنقدر موج مثبت دارد که اگر نامتان هم در کامنت نباشد می توان فهمید این موج گرم دوست داشتن از حضرت رها ست

      سپاس از مهر حضورتان

      دز پناه خدا 🌿🙏❤️

  3. رضا محمدصالحی

    تیر 6, 1400

    بگو چگونه بگویم که دوستت دارم🌹👏

    • طارق خراسانی

      تیر 6, 1400

      سلام استاد گرامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  4. درود بر شما استاد ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    بداهه تقدم قلم زیبای شما
    اگر چه خسته از ین روزگار ِ غمبارم
    نهال سبز غزل را به سینه می کارم🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 6, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور بسیار گرم و بداهه ی زیبای تان

      خانم خیاط پیشه ی عزیز لطفا از طریق واتساپ با من در ارتباط باشید برای ارسال کتاب های شاعران برتر.
      09105391120

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  5. کبری محمدی

    تیر 6, 1400

    سلام
    زیباست
    قلمتان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  6. درود بیکران استاد خراسانی
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. درود بیکران استاد گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. بگو چگونه بگویم که دوستت دارم.
    سلام و درودها و ارادت فراوان
    ❤️🙏

  9. نسرین حسینی

    تیر 12, 1400

    بسیار زیبا بود ودلچسب

    درود برشما استاد گرانقدرم
    رقص قلمتون مانا 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا