🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل دوست داشتن

(ثبت: 234125) آذر 13, 1399 
فصل دوست داشتن

 

باور کن
بهار را دوست دارم
آن سبزه ها و لباس آزادی
آن شاخه گل ایستاده روی موی تو
آن غروب دیروز و دو فنجان چای گرم
آن بوسه‌ها
وای بوسه‌ها…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1399

    سلام

    عاشقانه ی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درود بر شما
      ممنونم که شاعرانه به تماشا می ایستید
      و مرا به ایستادگی می کشانید
      شادزی

  2. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها جناب نعمت پور
    احساس و عاطفه که اینگونه در شعر جاری شود
    شعر به غلظت لازم می رسد
    دستمریزاد
    👏👌🙏

    • درود بر شما
      بسیار زیبا به درک و نظر نشسته اید
      تندرستا باشید به مهر
      در پناه حق

  3. علی معصومی

    آذر 13, 1399

    🌿🌺🌿🌺🌿

  4. لیلا صالح

    آذر 14, 1399

    سلام و درود بر مهربان برادرم.
    زیبا و با احساس سرودید دست مریزاد.

    در پناه پروردگار پیروز باشید.

    یا هو. 🌷

    • درود بر شما
      خوشحالم از حضورت و آشنایی با تو عزیز
      صفحه را به نور حضورت مهتابی کردی
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا