🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل رنگ‌ها

(ثبت: 236036) بهمن 18, 1399 
فصل رنگ‌ها

 

یک روز در انتهای پاییز
میان حجم رنگ‌ها
ابرهای سیاه دلتنگی را
کنار می‌زنم
و پناه می‌آورم به دیوارهای شهر
و لبخند تو را نقاشی می‌کنم
و می‌بوسمت
و مثل دیوانه‌ها فریاد می‌زنم
و از ثانیه‌ها می‌خواهم
به عقب برگردند
به آغاز بوسه‌ها
به اولین دیدار…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 18, 1399

    پایه و بنیاد اثر عاشقانه شما را در انتهای پاییز و حجم رنگ ها یافتم .
    زیبا بود و پر از احساس
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 18, 1399

      درود بر شما
      ممنونم که با الفاظ گرم و مهربان
      لب به تحسین گشوده ای
      و مرا شرمنده ی محبت بی دریغت کرده ای
      در پناه حق

  2. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود و ادب جناب نعمت پور

    احسنت به شما

    👏👏👏👏

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 20, 1399

      درودها
      ممنونم از نگاه پر مهرتان
      تندرست باشید
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا