🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقط مرا نفس بكش…

(ثبت: 925) اسفند 12, 1394 
فقط مرا نفس بكش…

صعود کن !

در آسمان بی لک نگاه من …

 روانه ام شو تا تمام راه، کشورت شود ….

تو را چنان به دردهای کهنه مست می کنم

که ” عشق”

مثل اشک و درد

باورت شود…

به روی واژه های خسته و سیاه

در ببند

کنار دفتر طلایی حضور من بمان

به خلوت سپیدمان

فقط تویی …

و من …

در این هوای صاف و پاک و عاری از غبار …

پر بزن …

مرا بخواه تا

تمام موجها مطیع …

مرا بخواه تا تمام شعله ها شکوفه های تازه ی بهار …

مرا بخواه تا تن خمیده و نحیف و خشک نخل…..

پر رطب !

مرا بخواه ….

تا زمین به زمزمه سرود ” زمزم ” آورد به لب ….

نشانی مرا نپرس !

به جستجوی من کتابهای کهنه را ورق نزن….

برای دیدنم حجاب دیدگان خویش

پس بکش

من از تمام چشمه ها به کام تشنه ی تو مهربانترم …

تو را احاطه کرده ام …

فقط مرا نفس بکش…

فقط …

مرا ….

نفس  بكش…

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 13, 1394

    نفس بکش……………

    سلاااام استاد……

    خیلیییی زیباست…خیلییییی..

    خوشحالم از خوندن شعر به این زیبایی تون…

    برقرار باشین

    یاحق

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    اسفند 13, 1394

    درودها

  3. سمانه تیموریان

    اسفند 14, 1394

    زیباست

     دستمریزاد 

  4. علی معززی

    اسفند 14, 1394

    سلام غزل بانو

    پیگیر اشعارتون هستم همیشه

    عالی…

  5. عسل رادمنش

    اسفند 15, 1394

    سلام و  مهر غزلبانوجان

    بسیار عالی بود/پاینده باشید

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 16, 1394

    غزل بانوی نازنینم

    مثل همیشه بی نظیرید

    بسیار عالی بود

    مرحبا به اندیشه و قلمتون

       

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا