🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فَسَيَكْفِيكَهُمُ الله

(ثبت: 262341) مرداد 4, 1402 

 

در نیاورد سر از رازِ اَلَست
راه هر کس که ز بیراه نخواند

نَفَسَت گرم که غیر از تو کسی
《فَسَيَكْفِيكَهُمُ الله》نخواند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 4, 1402

    سلام و درودها بر استاد گرانمهرم

    طولانی ترین واژه قرآنی فَسَيَكْفِيكَهُمُ الله به زیبایی در شعر آن استاد بی نظیر نشسته است
    نَفَسَت گرم که غیر از تو کسی
    《فَسَيَكْفِيكَهُمُ الله》نخواند

    چه قدر زیبا!
    خیلی سریع آنان را کفایت می‌کند
    یا به عبارتی سریع آنان را خدا کفایت می کند
    نفس شما هم گرم که خالق این نفیسه می باشید.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سلام و عرض ارادت استاد سخن ــ ادیب ممتحن و شاعر ذواللسانین جناب حاج محمدی عزیز.ارادتمند ذاکرم به:
    الّلهم اکفنی حاجتی.
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. معین حجت

    مرداد 4, 1402

    درود استاد …
    مثل همیشه فاخر و دلنشین👏👏👏💐💐💐

  4. مهدی محمدی

    مرداد 4, 1402

    سلام و عرض ادب استاد گرانمهرم

    استاد ارجمندم استاد طارق چه اشاره ی نیکی فرمودند.

    وزن شعر : فعلاتن فعلاتن فعلن (بحر رمل مسدس مخبون محذوف).

    افزون بر آن کوتاه بودن طول مصرع و فصاحت قلم می بایست اشاره داشت تحسین برانگیز است استاد گرانقدرم

    تابنده باشید به مهر🌺🌹