🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاه قاه

(ثبت: 253673) آذر 13, 1401 

 

قاه قاه،

قاه قاه،

بر سرم خودم گذاشتم کلاه،

هیچکس،

هیچ کس از این به بعد،

چپ به من نمی‌کند نگاه!

 

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    آذر 13, 1401

    نگاه چپی را نقد کردید یا کلاه شرعی را ؟
    هیچکس اول سروش خواننده است و هیچ کس دوم معنای عام ؟
    و آیا قاه قاه از سر بی عاری ست یا ناچاری ؟

    این پرسشها وقتی در ذهن خواننده به وجود بیاید ، یعنی به رغم ظاهر ساده و متن وار این قطعه ، شعریت آن قابل انکار نیست . 🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1401

    سلام استاد

    گاهی لازم است که خود کلاه بر سر خود بگذاریم
    خیلی رندانه بود
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 13, 1401

    درود استاد ارجمند
    زیبا سروده اید
    🙏🙏🙏🌺

  4. صفا یغمایی

    آذر 13, 1401

    درودهابزرگوار
    🌿🌿🌿

  5. جواد مهدی پور

    آذر 13, 1401

    به نظر می رسد
    کسی که کلاه سر خود می گذارد
    کلاه بر سر دیگران راحتر خواهد گذاشت

    ولی از سر ناچاری درست عکس قضیه حکم فرماست
    گاهی باید سر خود گلاه گذاشت تا دیگران نتواند کلاه بگذارند . طبعتا کلاه سر خود گذاشتن هم قاه قاه دارد
    خیلی

    لذت بردم از شعر قشنگتان استاد

    درود بر شما
    💐🙏🌹

  6. مهدی سیدحسینی

    آذر 13, 1401

    درود و ارادت
    🌹🌹