🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه ما به سر رسید

(ثبت: 260741) خرداد 18, 1402 
قصه ما به سر رسید

در ره عشق سال‌ ها بیدل و جان شدیم تا

دل زده‌ از وصال‌ ها قصه ما به سـر رسید

 

امیربهنام   ۱۴۰۲/۳/۱۷

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 18, 1402

    پشت هر ابر سیه خورشید است
    بامید روزهای روشن باشید
    مهم زشب نمردن است
    🌺❤️🌸❤️🌺❤️🌸❤️🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 18, 1402

      درود و ارادت ، بله قطعا هر غروبی طلوعی دارد🌺🌺❤️❤️

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    درودو سپاس بزرگوار

    🌹🌹🌹

    • امیر بهنام گل

      خرداد 21, 1402

      درود و ارادت بزرگمهر 😊❤️❤️🌺🌺🌸🌸💐💐🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا