🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قناری

(ثبت: 238727) اردیبهشت 17, 1400 
قناری

 

دلبسته ی

قفس باش قناری

در آسمان پرواز را

سلاخی میکنند

کرکسها…..

 

مدینه ترکاشوند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🌺🌻🏵️💐🌹🌸🌷

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام
    وقتی از شمال برای چند روزي آمدم تهرلن قناری هایم را باخود آوردم.
    در قفس هم ایمن نیستند چون در شمال ماری به داخل قفس رفت و یکی از آنان را بلعید.
    اما شعر شما چقدر به دلم نشست باید گوشه ای نشست و جهان ظلم و ستم را فقط نگریست.
    درودتان بانو
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 29, 1400

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرارباشید
      🌻🌻🌻🌻

  3. کبری محمدی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام بانوی گرانمهر
    کوتاه زیبا و پر معنا
    درود بر قلم زیبانگارتان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 29, 1400

      به مهر خوانده اید گرانمهر
      مانا باشید
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا