🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قیام

(ثبت: 216428) مهر 27, 1398 

دلتنگی
زنانه و مردانه ندارد!
وقتی دلتنگش شدی
برای دیدنش
باید
انقلاب کنی!

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 27, 1398

    🍃🌺🍃🍃🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا