🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند ِنور«برای فربد»

(ثبت: 253627) آذر 11, 1401 

 

کدام واژه
لبخند تو را
توصیف می کند؟
کدام واژه
راه اشک هایت را
می بندد؟
در کوه جریان داری
زندگی در تو جریان دارد
در لب هایت
حرف هایت بوی نرگس میدهند
پاییز برای تو میخندد
زمستان قصّه گوی شب ها ست
بی تو
تاریکی مهمان نیست
دزد دلخوشی های زندگی ست

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 11, 1401

    سلام دخترم

    چه قدر زیبا
    و پر از احساس

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1401

    سلام و احترام

    زیبا و با احساس پاک سرودید

    💐🙏👏👏👏🌺

    • فاضله هاشمی

      آذر 11, 1401

      سپاسگزارم

      • غلامحسین جمعی

        آذر 11, 1401

        درودو سپاس بر شاعر بزرگوارو با ذوقم سرکار خانم

        هاشمی

        دستمریزاد عزیز زیباست و دوست داشتنی

        🙏🙏🙏🙏🙏

  3. صفا یغمایی

    آذر 11, 1401

    درودبرشمابانوی هنرمندزیبابود.
    بهرمندشدم ازاثرزیبایتان.
    🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 12, 1401

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا