🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لذت از زندگی

(ثبت: 224779) اردیبهشت 24, 1399 
لذت از زندگی

 

و عشق آنست
که سپیده دم، گنجشک ها
با صدایشان
از آن دم می زنند…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 24, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    اردیبهشت 24, 1399

    بسیار زیبا عشق را در حرکات طبیعت به تصویر کشیدید. نوای پرندگان همان عشقی است که در رود هستی در جریان است. باید که آدمی با این جریان همنوا شود …
    بهره بردم نیز….
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اردیبهشت 25, 1399

      درود بر شما بزرگوار

      بسیار سپاسگزارم از نگاه پر مهرتان

      در پناه حق

      تندرست باشید

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 25, 1399

    خمیر مایه یِ کائنات با عشق تعبیه شده است

    سلام و درودها

    دستمریزاد

    🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا