🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه رُخ

(ثبت: 253019) آبان 27, 1401 
ماه رُخ

 

ای زُلف کَجَت نشسته بر روی جَبین
ای ماه رُخَت جلوگر از روی زمین

بس شانه زدی به زُلف چین در چینت
ماه هم به تماشای رُخَت کرده کَمین

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 27, 1401

    ای زُلف کَجَت نشسته بر روی جَبین
    ای ماه رُخَت جلوگر از روی زمین
    بس شانه زدی به زُلف چین در چینت
    ماه هم به تماشای رُخَت کرده کَمین
    سلام و بس درود بر عزیز جانم
    عاشقاته ی زیبایی ست
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا