🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه منی…

(ثبت: 213463) مرداد 23, 1398 

کجای این دنیا میخواهی دلت را ببری؟
اصلا بعد از رفتنت مرا در ذهنت نگه میداری؟
من که بعد از رفتنت هم بستر خاطراتت خواهم بود
و پای بند به عهد خود هستم تا قیامت
قبل از رفتنت بیا مرور کنیم کمی از روزهای با هم بودنمان
یادت هست روز تولدت میان اشک هایی که آسمان از گرفتنِ دلش بر سرمان می بارید قول دادیم به هم تا آخرین دم و باز دم مال هم باشیم
یادت هست بهت گفتم دریایِ یادت همیشه در افکارم با قایقی از جنس دوست داشتنم ثباتی بی اندازه دارد
یادت هست قبل از خواب ، هزار و یک شب بخیر می گفتیم از پشت گوشی ولی یک صبح بخیر
یادت هست اولین دوستت دارمی که از تو شنیدم با بوسه ای روی گونه ام زمزمه اش کردی
یادم هست گفتی برایم پیراهنی گرفته ای به رنگ شقایق که هیچگاه ندیدمش
حالا که میخوای بروی پیراهنی را که برایم گرفته ای نگه اش دار برای خودت
عطر کول والتر بزن
و تصور کن من پوشیده ام پیراهن را
و استشمام کن بوی مرا
بی انصافی نکنی هر روز در آغوشم بگیر
یادت نرود تو ماه منی
یادت نمیرود؟
تو هیچ چیز یادت نیست
همه چیز را به فراموشی سپرده ای
حتی دوست داشتنم را…
حالا اگر تو میخوای مرور کنی روزهایی را ، بسم الله…

محمدرضا نعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. … سلام گرامی خیر مقدم عرض می کنم🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 25, 1398

      درود بر شما
      سپاس بیکران بابت حضور وتوجهتون
      در پناه حق

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 23, 1398

    سلام

    خوش آمدید💐

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 25, 1398

      درود بر شما
      لحظه هایتان پر از نور و سرور
      در پناه حق

  3. طارق خراسانی

    مرداد 23, 1398

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌺

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 25, 1398

      درود بر شما
      سپاسگزار حضور ثمین و ارزشمندتان هستم
      در پناه حق

  4. علی معصومی

    مرداد 23, 1398

    سلام و درود
    جناب نعمت پور نازنین
    بسیار زیباست🌿👏👏👏👏🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 25, 1398

      درود بر شما
      تشکر می کنم. شاد و مانا باشید.
      در پناه حق

  5. مسیحا یاری

    مرداد 23, 1398

    سلام خوش امدی محمد رضای بی وفا

  6. سلام بزرگوار

    خیلی خوش امدید

    درودتان باد بزرگوار 💐💐💐💐💐💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 25, 1398

      درود بر شما
      مهربانی ها و امید
      در یادها نقش می بندد
      مانا و ماندگار باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا