🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجنون

(ثبت: 224691) اردیبهشت 18, 1399 

 

مجنونم

درد مرا مجنون ها

شاید کمی لیلی ها

یا که باباها

یا که سربازی سر پست ها

یا مادری در قفس به فکر گنجشک ها

یا که باغبان در بستری بیماری اش

یا همین عیدی که رفتی

و نمیدانم کی می آیی

همه از درد دوری میشویم مجنون مجنون ها…

1398.01.03

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 18, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا