🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ بهار

(ثبت: 252303) آبان 3, 1401 
مرگ بهار

 

در دل هوس بهارمان مُرد
امید در انتظارمان مُرد

شیرین تو نیامدی ببینی
فرهاد شبی کنارمان مُرد

آن مونس بی قراری دل
یکروز سر قرارمان مُرد

دلبسته ی زلف یار بودیم
آن دلبر گلعذارمان مُرد

هر شاخه به دشت و باغ خشکید
چون سرو چمن چنارمان مُرد

تا باور مرگ به ذهنت آید
همسایه ی هم جوارمان مُرد

هم کوک دلم نمی شود ساز
آوای خوش سه تارمان مُرد

خشکیده لبیم در این خرابه
آن ساقی میگسارمان مُرد

شبگرد وطن پرست مغموم
در غربت این دیارمان مُرد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1401

    زمستان که تمام شد بهار از راه می رسد

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    زنده باشید

    💐🙏💐

  2. درودها جناب شرعی.زیبا سروده اید.
    خورشید و بهار خواهد آمد
    آن سبز چنار خواهد آمد
    شبگرد دلت غمین مبادا
    آن چشم خمار خواهد آمد
    لبتان خندان باد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا