🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیرِ موهایت

(ثبت: 223538) اسفند 17, 1398 

 

– ورق –
میزنم
خاطراتت را
میان انگشتانم
لا به لای موهایت !

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 17, 1398

    آثار کوتاه ، مانند سیاه قلم می مانند ،
    ساده ولی پر معنا …
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 26, 1398

      درود بر شما
      حضور سبزتان بسیار ارجمندست

      سپاس از نظر لطف آمیز تان
      در پناه حق

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    ایام را ورق زدن

    با خاطرات رؤیایی…

    با امیدی رؤیا سرابی نباشد …

    سلام

    استاد نعمت پور عزیز

    میلاد امام اوّل شیعیان مبارک

    تقدیمی : ❤️

    خاطراتی را زنی جانا ، ورق
    لایِ موهایی حیایی لا عرق

    شرم رویی را ببینی آتشین
    با زنخدانی تبسّم ، منطبق

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🌿🌿💐🍃💐🌿🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 26, 1398

      درود بر شما
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      سپاس برای بودنتان
      در پناه حق
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا