🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معمار

(ثبت: 237251) اسفند 30, 1399 

 

این روزها
غرقم در رویا
معمار شده ام
با همه چیز میسازم
جز با نبودنت

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام به دختر شاعرم

    من هم با زبان خودت می گویم دخترم :

    با همه چیز میسازم
    جز با نبودنت

    همیشه باش بودنت روشنایی انجمن است دختِ شاعرم

    سال نو مبارک. 🌹🌼🌼🌼🌼🌹

    در پناه خدا 🌿

  2. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوشی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. هادی همتی

    دی 18, 1400

    سلام و دروود
    قلم تان روشن و چشمه ی ذوق تان جاری
    زیباست و به دل می‌نشیند
    🌺🌺🌺🌺🌺🦋🦋🦋

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا