🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من از تبار عشایر

(ثبت: 265235) آبان 11, 1402 
من از تبار عشایر

من از تبار عشایر، تو زاده ی خود ماهی
مسیر کوچ مرا می کشد به سوی تباهی

من از قبیله ی رنجم، نجیب زاده ی دردم
تو از قلمرو عشقی و سایه ای و پناهی

بجنگ با همه ی لشکر و سپاه که داری
شکست داده دلم را سه تار زلف سیاهی

سری تکان بده ما را دچار روی خودت کن
ببین که از قفس دل پریده کفتر چاهی

چه یوسفانه نگاهت دریده جان و دلم را
بریده دست مرا تیغه ی ترنج گناهی…

چه شاعری که تمام سروده هاش تویی و
نمانده بی گل رویت برای قافیه راهی

 

معصومه بیرانوند

١٤٠٢/٠٨/٠٨

 

 

 

نظرها 14 
  1. آبان 11, 1402

    درود بسیار زیباست

  2. برهان جاوید

    آبان 11, 1402

    درود سرکار خانم معصومه بیرانوند گرامی
    زیباست و دلنشین
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  3. علی معصومی

    آبان 11, 1402

    اگرچه جاده نشینم ولی به روی شانه تو
    به شوق هر دو دیده بیایم اگر تو بخواهی

    ♤♤♤♤
    درودهای فراوان
    بانو بیرانوند ارحمند
    عالیست
    🌿🌹🌿🌹🌿
    ♡♡♡
    مسیر کوچ مرا هم به هاطر اوردی
    به عطر مرزه و آویشنی که افشردی

    ◇◇◇
    غرور هبل
    من از سلاله شعرم تو از دیار عسل
    تو واژه واژه عشقی من از تبار غزل
    من از حواله خاکم تو از خرانه کوه
    تو از تراشه سنگی من از غبار زحل
    من از طریقه کفرم تو جلوه های گناه
    تو لاف گنده لاتی من از غرور هبل
    من و بهانه بودن تو و حلول سحر
    تو از دمیدن خلقت من از زمان ازل

    مهرتان تابان

    🍃🌺

  4. معصومه بیرانوند

    آبان 11, 1402

    سلام و عرض ادب
    ممنونم
    بسیاااار عالی بود بداهه تون
    درود بر شما

  5. سجاد پورخدایار

    آبان 13, 1402

    سلام و درود،روان و زیبا بود

  6. هادی همتی

    آبان 21, 1402

    دروود بسیار دلنشین
    یوسفانه برای من جالب بود چون خودم خیلی کلمه میسازم این برایم تازگی داشت و مت رو تشویق کرد که با فکری بازتر به ادبیات فارسی نگاه کنم
    قلم تان روشن و چشمه ذوق تان جاری

    • معصومه بیرانوند

      آبان 23, 1402

      سلام و درود بر شما
      ممنونم از حضور و نظر لطفتون
      بنظر من هیچ کسی مثل شهراد میدری در ساختن کلمات تازه استاد نیست
      اشعارشون رو ببینین

  7. مهدی سیدحسینی

    آذر 2, 1402

    درود خانم بیرانوند
    🌹🌹

  8. ابوالفضل زارعی

    آذر 27, 1402

    درود بر شما زیبا سرودی👏👏🌺🌺

    • سلام و درود بر شما
      ممنونم
      سلامت باشید
      نظر لطف شماست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا