🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من پشت دنیای خودم درگیر زنجیرم

(ثبت: 320) آذر 16, 1394 
من پشت دنیای خودم درگیر زنجیرم

پروا مکن من را ببرتا عمق این طوفان
ای عطر موهایت دلیل درد بی درمان

او بر نمیگردد به آغوشی که دیگر نیست
دلخوش به گوری خلوتم درخانه ای ویران

من با تبر درگیر پاییز بدی بودم
هیزم شکن بشکن مرا در زیر این باران

دنیا برایم عین تابوتی پراز مرگ است
مانند جغدی خیره بر سلول این زندان

من برنمیگردم از این بیغوله ی تاریک
بر باد رفته عشق من چون دود این قلیان

من پشت دنیای خودم درگیر زنجیرم
در انتظار جوخه اعدام و یک فرمان