🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهمان حرم

(ثبت: 260766) خرداد 18, 1402 

(غزلی قدیمی از این جانب:)

دلم نذر شبی روشن که مهمان حرم باشم

به حسّی نغز و پردیسی، برِ صاحب کرم باشم

کبوترهای ذکرم را دهم پر، هرچه بالا تر

به شادی طی کنم انوار و، دور از فکر غم باشم

از این مسجد به آن مسجد، مِی اندر مِی زنم هر دم

خمارِ جلوه ی مستی سرایَش دم به دم باشم

ضریح، ای بوسه ی برجسته، ای عین تغزّل، هم اتاق گل!

بیا در دامِ لب یک شب که همدرد قلم باشم

کنارت لحظه ای مستی می ارزد بر همه هستی

به شوقِ خلسه‌ ای، فارغ ز بود و هم عدم باشم

از این جا: دوردست غم، از این بیغوله ی ماتم

به یادت باز نالیدم که بی بال و قدم باشم

شهابِ گنبدت لبخندِ پر مهرِ سپهر است و

نخواه ای مهربان! دور از تو اشکِ پشتِ هم باشم

سلام آقا! صدایم کن که بی دل می شوم هر شب

دلم نذر شبی روشن که مهمان حرم باشم.

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. پروانه آجورلو

    خرداد 18, 1402

    درود جناب رضاپور
    👏👏👏🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 18, 1402

      درود و سپاس تان سرکار خانم آجورلو
      🌸🌸🌸🌺🌺🌺💐

  2. محمدجواد منوچهری

    خرداد 18, 1402

    درود👏👏👏

  3. علی زمان خانمحمدی

    خرداد 18, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  4. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 18, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    👏🌹👏🌹👏🌹🌹💐🌿🍃

  5. علی معصومی

    خرداد 18, 1402

    چه جای خوب را در دل تمنا کرده ای ای دوست
    بخواه از حضرت جانان کنار تو من ام باشم
    ♡♡♡
    درودها بر شما
    دوست نازنینم

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 18, 1402

      درودها و سپاس ها یتان دوست گرانقدرم
      کنار شما بودن، افتخار این کمین است برادر

  6. سیمین حیدریان

    خرداد 18, 1402

    درودها 👏🌹

  7. درودا🌹🌹🌹🌹🌹🌹ماجور باشید🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 18, 1402

      درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم 🙏🙏🙏🙏❤️

  8. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    کنارت لحظه ای مستی می ارزد بر همه هستی

    به شوقِ خلسه‌ ای، فارغ ز بود و هم عدم باشم

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد زیباست و خواندنی

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا