🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مولای هستی

(ثبت: 1013) اسفند 25, 1394 
مولای هستی

ایــن حکــایت خوانــده ام مـــولاعلی

در رهــــــی با دوّمـــــــی و اوّلــــی

مــی گذشتند  از قضـا با هــم دگــــر

او میــــــان آن دو و کـــوتـــــاه تــر

دوّمی گفت اینـک اینــجا بیـــن مـــا

یاعلــــی ماننــــد (نـون)ی در (لنـا)

در دم این پاســخ شنید ازمرتضــی؛

پس نبـــاشم من ،شمـــا گردیــد (لا)

هم علی این را به شوخی گفته است

هم که درواقع چنین بودست وهست

بی علی هستـی همه (لا) مــی شود

غـــرق دریای عــدم هــــا می شود

پس اگر خواهی رها از (لا) شوی

باید ای دل خــــــانه ی مولا شوی

یا علی در جـــان مــا سرور تویی

(لا)نگردد هــــرکه را دلبــر تویی

نظرها 16 
  1. سوگند صفا

    اسفند 26, 1394

    سلام استاد عالیخانی..

    مولا علی(ع) سرور تمام شیعیان جهان هستی ست…

    و چقدر ما خوشبختیم که مولایی

    چون امیر المومنین داریم..

    اجرتان با مولااااا…

    زنده باشین و همواره نویساا

    یاحق

    • اسماعیل علیخانی

      اسفند 26, 1394

      سلام بر شما خانم صفا

      ممنونم از حضورتان

      بی شک همین طورست ومولا سرور و دردانه ی تمام هستیست

      خوشا به حال هرکس که قدر این نعمت رابداند

      حق یارتان

  2. سوگند صفا

    اسفند 26, 1394

  3. معصومه عبدالهی

    اسفند 26, 1394

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  4. علی معززی

    اسفند 27, 1394

    سلام دوست عزیز

    بسیار بسیار جالب و زیبا…

  5. عسل رادمنش

    اسفند 29, 1394

    سلام و مهر

    بسیار عالی/عیدتون مبارک

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 29, 1394

    سلام و احترام جناب علیخانی بزرگوار

    خوشحالم که بازهم درس جدیدی رو ازتون آموختم

    بی نهایت زیبا بود

    درود بر شما

    سلامت و سعادتمند باشید

    ….عید شما مبارک  …. 

    • اسماعیل علیخانی

      فروردین 1, 1395

      سلام فروان بر شما

      متشکرم لطف دارید

      خوش آمدید

      عید شما هم

  7. فاطمه اکرمی

    اردیبهشت 16, 1395

    سلام و عرض ادب مهربان استاد

    شاعر خوب دل
    درودها گرامی ترین 

    همیشگی شاعرانه باد لحظه های زندگیتان

    عیدتان مبارک گرامی

    زیباس شعرهای بی نظیرتان مهربان 
    مانا باشید 

  8. علی اصغر اقتداری

    خرداد 17, 1395

    درود