🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مُردن

(ثبت: 226094) خرداد 3, 1399 
مُردن

 

چگونه است؟
که واژه هایِ عریانِ موهایت را
می بینم، می میرم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 3, 1399

    👏👏👏👏🍃

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. امیر جلالی

    خرداد 3, 1399

    هر تار موی را به واژه ای تشبیه کردن و بواسطه عریانی آن مرگ را در آغوش کشیدن …
    زیبا بود و می تواند مطلعی بسیار عالی باشد برای اثری بلندنیز … درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      حضورت گرم و دلچسبه
      از همراهی ارزشمندت سپاسگزارم مهربان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا