🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می گُذرم از همه جا

(ثبت: 223722) فروردین 11, 1399 

 

من از جزیره های بی رنگ و سکوت
من از آغوشِ شاخه هایِ خشکیده ی غروب
از فصلِ خیال انگیزِ بهارِ جدایی
از روزهای سرد و تاریک و خاموشی
از گل های پیراهنی سبز، به تنِ عروسکی نابینا
از شهری متروک با مجسمه هایی خندان
از بوسه های بی هوس در کوچه های بی نام و نشان
از آینه ی دختری با چهره ای غمگین، به شاد
از ابرهای شلاق خورده، به نگاهِ آفتاب و هوا
از بازی ماهی ها
از برگِ طرد شده ی روی آب
من از دست هایی با بوی بی نانی
من از قلمرو پوچ صدف های دریایی
من از هر کجا و ناکجا آبادها
سوار بر تنِ ثانیه ها آمدم!
من بادم
در بندم
در سکوت تلخ این قصرم
مُرده ام اما به وقتَش
راه می روم با دو دستم، بر گونه های سرخت…
آری
– من بادم –
با کوکِ پخته ی ذهنم
با شاخه های حسم
کوه آرزوهایم را
جهانت را
تمامِ ثانیه هایت را
فتح می کنم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 11, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸
    درود ها بر شما
    جناب نعمت پور نازنین
    ☆☆☆☆☆☆

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      تشکر و قدر دانی میکنم از لطفتون و حضورتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا