🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناگاه

(ثبت: 234522) آذر 23, 1399 

 

سهمم
از شعر
بداهه ایست
بر
لبان تو
شیرین
که
بر
بیستونیم
شور می ریزد

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. حسین شیرکوند

    آذر 23, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • اکبر رشنو

      آذر 25, 1399

      درود بر شما🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  2. طارق خراسانی

    آذر 23, 1399

    سلام و درود

    سپید های کوتاه که اینگونه انسان را به وجد در آورد بسیار کم است
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      آذر 25, 1399

      استاد خراسانی ارجمند
      سپاس از حسن نظرتان🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃

  3. رسول رشیدی راد

    آذر 24, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  4. آذر 24, 1399

    سلام واحترام
    بسیار زیبا
    💐💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آذر 25, 1399

      دوست عزیزم

      سپاس🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  5. مدینه ترکاشوند

    آذر 24, 1399

    بی پرده زیباست
    گرامی درود درود
    🌸🌼🍁

    • اکبر رشنو

      آذر 25, 1399

      درود بر شما بانوی گرامی 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🍃🍃🍃

  6. لیلا صالح

    آذر 26, 1399

    سلام بر مهربان پدر بزرگوارم معلم گرانقدر اهالی ادب دوست.

    در محضر عزیزتان می آموزیم.

    سلامتی شما آرزوی ماست.

    یا هو.🌹

    • اکبر رشنو

      آذر 26, 1399

      درودها
      بر
      بانوی مهر
      حضور پر ارجتون مغتنمست

      سلامت وسعادتمند باشید
      به مهر ونیکویی های خداوند عزیز

      🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا