🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانم بدهند

(ثبت: 257851) فروردین 11, 1402 
نشانم بدهند

نشانم بدهند

گفته بودی خبر از جان جهانم بدهند
نکهت نام تو را ورد زبانم بدهند

نو بهاران بزند سر به دلاشوبی ما
نغمه طی شدن فصل خزانم بدهند

گم شدم در دل تاریکی هذیانی و تب
تا که قرص قمری از تو نشانم بدهند

با سرانگشت پر از رایحه رازقی ات
هر پگاهی به سر شاخه تکانم بدهند

با توام ای همه خوبی که دعایم بکنی
که زمستان به من خسته امانم بدهند

نقد امروز من و نذر هواخواهی دوست
هر پسندی که دلت کرده همانم بدهند

ای صبا یک سحر از کوچه ما هم بگذر
اگر آن ثانیه را دست زمانم بدهند

♤♤♤

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 11, 1402

    گفته بودی خبر از جان جهانم بدهند
    نکهت نام تو را ورد زبانم بدهند

    نو بهاران بزند سر به دلاشوبی ما
    نغمه طی شدن فصل خزانم بدهند

    سلام و درود

    تمام اشعار شما دلنوازند و جانبخش

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فریبا نوری

    فروردین 11, 1402

    نقد امروز من و نذر هواخواهی دوست
    هر پسندی که دلت کرده همانم بدهند

    درودهای بیکران استاد معصومی گرانقدر

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1402

    سلام و درود
    التماس دعا

  4. امیر وحدتی "یگانه"

    فروردین 11, 1402

    درودها بر شاعر شهیر شعرهای پاک.
    بسیار زیبا است.
    دستمریزاد.
    ایام بکام.
    🌼🌼🌼🍏🌼🌼🌼

  5. پروانه آجورلو

    فروردین 13, 1402

    سلام جناب معصومی
    مثل همیشه
    زیبا
    روان
    دلنشین
    مانا باشید🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا