🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس،«داداشم»

(ثبت: 256799) اسفند 11, 1401 

 

کدام هوا
پر از نفس های توست
میخواهم
آسمان را اندازه بگیرم
تا قواره ی ستاره ها
کوچک نشود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1401

    کدام هوا
    پر از نفس های توست
    میخواهم
    آسمان را اندازه بگیرم
    تا قواره ی ستاره ها
    کوچک نشود
    سلام دخترم
    سیده ی گرامی
    ای تاجی از ستاره که بر سر نشسته ای
    به وجودت افتخار می کنم.
    بسیار زیباست
    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 11, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته ام

    سرکار خانم هاشمی

    فراز ها به تنهایی زیبا هستند ولی این خرد احساس انسجام عمودی در شعر را احساس نکردم

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا