🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیایش

(ثبت: 252272) مهر 29, 1401 
نیایش

 

از زندگی در این جهان هیهات
یارب چه آمد بر سر دنیات

اندوه و غم پیچیده در عالم
در هستی ما ، در همه ذرات

دنیای ما شد دوزخ عقبی
بهر جزا دادن به مخلوقات

گویی بهشت یک قصه ی خوش بود
نَقلَش به انجیل آمد و تورات

اِنَ مَعَ العُسر تو را دیدیم
ماندیم چه آمد بر سر یُسرات

ای کاش می شد خوش کنی دل را
هر روز که نه ، گاهی از این اوقات

شاید دعای عاشق شبگرد
شد مستجاب ای قاضی الحاجات

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 29, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • استاد بزرگوارم
      سپاس از بذل محبت شما
      پیام هایتان موجب دلگرمی من است .
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا