🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۸

(ثبت: 223997) اردیبهشت 24, 1399 

 

❆ بهشت آدم:
اخراج از بهشت،
چه تنبیه بی فرجامی بود
برای آدم
غافل از اینکه
بهشت آدم،
همان حوا بود!

❆ اجماع دنیا:
عشقِ تو
تنها میراثی است
که در قلبم،
“آرامش زایی” می کند!
شک نکن،
برای من
تو اجماعِ معنایِ دنیایی!

❆ تو:
دستت را که می گیرم
پر از شعر می‌شود گلویم
و واژه به واژه می‌چکد از ذهن
شاعر که می شوم
بسیار دوست دارم
پایان هر شعرم
به ” تو ”
ختم شود.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 24, 1399

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. امیر جلالی

    اردیبهشت 24, 1399

    عاشقانه هایی کوتاه و دلنشین را خواندم که هر کدام داستانی در پشت سر خود داشتند. زیبا بود و درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید🌹🌷🌹🌷

  3. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا