🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همدم روزهای بارانی

(ثبت: 214167) شهریور 9, 1398 

شبنم شب نشین شرقی من شاعر شعرهای طوفانی
سرنوشت سپید ساده ی من همدم روزهای بارانی

گونه ات انعطاف زنبق ها گیسویت آبشار شب ریز است
رقص لبخند روی لبهایت حسرت بوسه های پنهانی

دستهایت به هر طرف بکشی امتداد شکوه البرز است
از دماوند نقره فام تنت ابرها می رسد به آسانی

در نگاهت غزالها رامند در سکوتت پلنگها وحشی
در کویر تن تو سرگردان گله گله کل بیابانی

صبح چشمت خمار باران است شب زلفت قرار ناز نسیم
من پر از زوزه های طوفانم تو پر از شوکت غزلخوانی

جابرترمک

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 9, 1398

    با سلام و درود خدمت استاد جابر ترمک
    از لذت خوانش اشعار دل انگیز شما
    مثل همیشه فیض وافر بردم
    زنده باشید در پناه خداوند منان
    🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺

  2. سلام و درود استاد یرمک عزیز

    💐💐💐💐🌺🌺🌺🍃🍃🍃

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 9, 1398

    درود بر شم جناب استاد ترمک عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم
    💐

  4. طارق خراسانی

    شهریور 9, 1398

    سلام سلطان
    خوشحالم پاک را خانه خود دانسته اید
    سپاس از حضور شوق انگیزتان آنهم با غزل های بی نظیر و نغز و عاشقانه.
    این غزل سرمشقی ست برای همه غزلسرا یان عاشق تا عشق را بگونه ای دیگر به تصویر کشند.
    عالی ست
    تا ما شما شویم عمر کفاف نخواهد داد.
    در پناه خدا شاد زی🌿❤️👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. مينا امينی

    شهریور 9, 1398

    درودها استاد ترمک
    خوشحالم بعد از مدت ها از شما میخوانم
    مانا باشید به مهر و موفق بزرگوار❤️🌸🌸🌸🌸🌸

  6. هادی بیابانی

    شهریور 9, 1398

    سلام استاد عزیز خرسندم که در جمع ما هستید ما را از اشعار زیبای خود بهره مند می سازید🙏❤️

  7. علیرضا حکیم

    شهریور 10, 1398

    درودها بر شما جناب ترمک
    زیبا سروده اید
    احسنت

  8. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 10, 1398

    زیباست رقص واژه ها و احساستان
    درودتان باد

  9. سلام و درود، جناب استاد ترمک بزرگوار!
    به کارگاه سوم شعر دعوت هستید. منتظر حضورتان هستیم.🌹

  10. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب استاد جابر ترمک!

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا