🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وعده ی دیدار

(ثبت: 240498) تیر 19, 1400 

 

به اشک چشم آبیاری کرده‌ام
مزرعه‌ی انتظار را…

وعده‌ی دیدارت را،
–درو کن!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_چشم_های_تو
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 19, 1400

    🌺🌺🌺
    شادکام باشید

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 19, 1400

    🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    تیر 19, 1400

    سلام

    منحصر بفرد است
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • سعید فلاحی

      تیر 25, 1400

      درودتان استاد طارق

      سپاسگزارم

  4. درودتان🌹

  5. نسرین حسینی

    تیر 20, 1400

    کوتاهی زیبا

    درودها برشما 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا