🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 يك فصل بارانى

(ثبت: 865) اسفند 2, 1394 
يك فصل بارانى

‎يك گنبدِ آبيست سقفِ آرزوهايم
‎يك آبىِ آرام
‎خورشيدِ مهرت حكمرانِ كشورِ قلبم
‎با اختيارِ تام
 
‎وقتى كه لمسم مى كند دستانِ زرّينت
‎گرم و نوازشگر
‎پر مى شود لوتِ دلِ بيرنگ و بيجانم
‎با خوشه هاى تَر
 
‎زير نگاهت زندگى _حتى به اين سختى_
‎شعريست بى همتا
‎مثل شكوهِ خلوتى زيبا و نورانى
‎با ماه در صحرا
 
‎وقتى كه شب از بسترِ شنها حرارت را
‎آرام مى نوشد
‎وقتى بيابانهاى عريان در سكوت محض
‎مهتاب مى پوشد…
 
‎تنهايى ام سبز است هنگامى كه مى بافم
‎ناگفتني ها را
‎بغضم ميانِ شعر، رنگ چشمه مى گيرد
‎_يك پرده از دريا_
 
‎در سطرهاى روشنِ آيات تقديرم
‎شاعر تويى يا من؟
‎زيباست تصويرى كه از چشم تو مى تابَد
‎در طالعِ يك زن
 
‎من يك زمينى زاده ى مبهوت و سرگردان
‎حواى نا آدم!
‎همراهِ يك رنگين كمان احساس، مى چرخم
‎مجموعِ اَضدادَم!
 
‎شايد ندانسته زمين را آرزو كردم
‎مُستوجبِ خاكم
‎شايد دلم ميخواست دنيا را فرا گيرد
‎روحِ غزلناكم
 
‎گل كرد روى خاكهاى سرخِ احساسم
‎يك فصلِ بارانى
‎حسِ شكفتن داشتم وقتى تَرَك برداشت
‎قلبم به آسانى
 
‎رو به تمامِ لحظه هاى بى سرانجامم
‎آغوش وا كردم
‎وقتى مرا امواجِ رودِ زندگى مى بُرد….
 
 
‎خود را رها كردم….

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 3, 1394

    سلااااام و درود بی کران غزل بانووووووو

    چقدر اشعارتونو دوست دارم….

    مرحبااااااا…

    نویسا باشین  و برقرار

    یاحق

  2. دینا پاکزاد

    اسفند 3, 1394

    سلام خانوم

    خیلی خیلی عالی بود.مرحبا

    قلمتون نویسا

  3. اسفند 3, 1394

    سلااااام

    عاااااالییی بووووود.

  4. درود بر شما

  5. نگار حسن زاده

    اسفند 4, 1394

    سلام غزل بانوی عزیز

    در وصف سروده های باشکوهتون چه می شه گفت جز بسیار بسیار عالی بود

    درود بر شما و طبع گهربارتون

    موفق باشید

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 4, 1394

    غزل عزیز

    اشعارت واقعا بینظیرند 

    عااالی و باشکوه

    دلمریزاد 

  7. طارق خراسانی

    اسفند 5, 1394

    سلام غزل بانو

    مانند همیشه فاخر ، زیبا و قابل تأمل 

    در محضر بزرگ بانوی شعر سرزمینم  می آموزم

  8. Raad

    مهر 14, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا