🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدرم می‌خندید زندگے حرف نداشت!

(ثبت: 260379) خرداد 8, 1402 
پدرم می‌خندید زندگے حرف نداشت!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آه بـابـاےِ رباعیّـــــــاتِ خیّــــــامِ دلم

چشــم را بستے ڪلاغِ قصّــہ آمد جار زد

حاملہ شد مرگ از مردے ڪہ تن را دار زد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

سہ‌گانے