🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز تا بوسه‌ها

(ثبت: 235735) بهمن 6, 1399 

 

اینجا نمی‌دانند عشق چیست

بیا فرار کنیم

به جهانی دیگر

به صراط مستقیم بوسه‌ها

به آزادی…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 6, 1399

    به جهانی دیگر

    به صراط مستقیم بوسه‌ها

    به آزادی…

    چقدر زیبا و صادقانه و صیقلی بود این قطعه…
    آهنگ داشت و گوش دل را نوازش می کرد.
    بهره بردم و درود بر شما

    • درود بر شما
      حضور سبزتان بسیار ارجمندست
      سپاس از نظر لطف آمیز تان
      در پناه حق
      🌹🌹🌹

  2. عالی بود🌷🌷🌷🌷🌷

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا