🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پر شکسته

(ثبت: 267313) بهمن 7, 1402 

 

شاپرک پرم شکسته
خسته ام ، خسته یِ خسته
مانده ام بی کس و تنها
پشت این درهایِ بسته

آسمون سیاهِ دودِ
ولی دیگه پر ندارم
شاخه ای خشکیده هستم
که دیگه ثمر ندارم

پَر بارون زده یِ من
زیر تازیانه یِ باد
قصه یِ رفتن و مرگُ
دَم به دَم می کنه فریاد

بِشکن طلسم این شب
شب جادو شده یِ غم
تا دوباره جون بگیریم
من و این پَر شکسته ام

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1402

    پَر بارون زده یِ من
    زیر تازیانه یِ باد
    قصه یِ رفتن و مرگُ
    دَم به دَم می کنه فریاد

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا