🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشت‌پا

(ثبت: 244062) دی 12, 1400 
پشت‌پا

 

*روی قبــــرم بنویسیــد درشت
درد بی هــــم‌نفسی او را کشت

قرنهــــا همــدم یک رنگ ندید
پشت‌پا خورد فقط پشت‌به‌پشت

*روی قبرم بنویسید به یک خط درشت
(فریدون فرخزاد)

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. درودها بر شما شاعر گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمد حسنی

    دی 12, 1400

    قرنهــــا همــدم یک رنگ ندید👏👏
    درود ها🌹

  3. مریم محبوب

    دی 12, 1400

    🌺🌸🌺🌸

    درود

    پاینده و برقرار باشید انشاا…

    🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

  4. سلام و درود جناب علیخانی گرانقدر
    رویِ قبرم بنویسید درشت
    درد بی هم نفسی او را کشت

  5. خسرو فیضی

    دی 12, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . تو اگر میدانستی که چه دردی دارد گه چه زخمی دارد خنجر از دست عزیزان خوردن . . از من خسته نمی پرسیدی آه . . ای مرد چرا تنهایی !!!
    . استاد ارجمند زیبا و گیرا سروده اید 🌺🌿🌹🌿🌺

  6. طارق خراسانی

    دی 12, 1400

    سلام و درود

    عالی ست
    این پشت به پشت که بعد از پشت پا، آمده شعر را به اوج برده است… آفرین و دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا