🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پله ی فراموشی

(ثبت: 260767) خرداد 18, 1402 

 

غرورت را در چمدان بگذار!
زیر پله فراموشی
و آرام کنارم بنشین
یک اشاره کافیست؛ تا تو را به محفل مهربانیم در جزیره ی بیقراری مهمان کنم

 

 

 

 

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    خرداد 18, 1402

    به اشاره ای بیاید
    دل بی قرار عاشق ….

    درودها بانو جانم🌹👏

    • پروانه آجورلو

      خرداد 18, 1402

      درود مهربانو
      دقیقا همینطوره
      و وای به حال عاشقی که دست دلش رو شده باشه
      «به قول عراقی:ز درد من خبر داری از اینم دیر می پرسی »🙂

  2. فاضله هاشمی

    خرداد 18, 1402

    سکوت سبابه
    روی مقصد آره
    تا انتهای حرف

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 18, 1402

    سلام و درود سرکار خانم آجورلو

    • پروانه آجورلو

      خرداد 18, 1402

      سلام جناب رضاپور
      سپاسگزارم از همراهی و محبتتان🌺

  4. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز سپید بی قرارِ روسپیدیست بزرگوار

    عشق هر کاریش کنی دست خودش را رو می کند همان بهتر که زیر پله فراموشی هم یادش باشی

    🙏🙏🙏🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    خرداد 29, 1402

    به به
    درود بر شما 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا