🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجشنبه آمد 3

(ثبت: 235823) بهمن 9, 1399 
پنجشنبه آمد 3

 

پنجشنبه می‌آید
بال می‌دهد به دلتنگی
تا پرواز کند
من میان بغض واژه‌ها
در جستجوی توام
دلتنگم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 9, 1399

    🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸

  2. امیر اصلانی

    بهمن 9, 1399

    درودها جناب نعمت پور

    شعری لبریز از احساس ناب و تصویر سوگ هجر

    غم آخرتان باشد

    دستمریزاد💐💐💐💐💐💐

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا