🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجشنبه آمد 4

(ثبت: 236005) بهمن 16, 1399 
پنجشنبه آمد 4

 

پنجشنبه شد و
ترک برداشته دلم مثل اناری
نزدیک است
نفسم بگیرد از این همه بغض و تنهایی
دلتنگم و بی قرارم به که گویم؟
یا رب چه کنم در نبودنِ او؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 16, 1399

    🏵🌸🏵🌸🏵🌸🏵

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا