🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 19, 1394

    سلام بانوری گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید

  2. سوگند صفا

    اسفند 19, 1394

    سلام خانوم نوری عزیززززز

    خیلییییی زیباست…..خیلی….

    زنده باشی و برقرار

    یاحق

  3. علی معززی

    اسفند 19, 1394

    سلام آرزو بانو

    مرحبا…

  4. عسل رادمنش

    اسفند 19, 1394

    سلام و مهر بانو نوری

    بسیار زیبا بود/ پاینده باشید

  5. کوتاه  وزیبا

  6. معصومه عبدالهی

    اسفند 19, 1394

    سلام خانم نوری عزیز

    بسیار زیباست

  7. نگار حسن زاده

    اسفند 20, 1394

    مرحبا عزیز

    بسیار عالی

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا