🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم انتظار

(ثبت: 64) مهر 21, 1394 

ای آفتـــاب روشـــن عشــــق ، وقتـــی نمی تابـــی حقیرم
چون سایـــه ای در متن غـــاری ، موهوم و تاریکی پذیرم
مثل سئوالــــی بـــی جوابـــم ، در لحظـــه های ناصبوری
یک فرصــــت از دست رفتــــه ، در وقتهـــــای ناگزیرم
در چنبــــر نازک دلیها ، احســـــاس تـردی نیستم بیش
در خودشکستم یا شکستند ، یاران از جان کرده سیرم
عمـــری است روح خسته ام را ، در پیکـری تابوت گونه
با خود به هر سو می کشانــــم ، بی انتها باشد مسیرم
از هیـــچ لبخنـــدی نیامد ، عشقــــی به پشتیبانی دل
دستی نگفـــت از مهربانـــی ، بگذار دستت را بگیرم
آزادیـــم را عقـــل حتی ، کاری عبـــث دانســـت زیرا
در پیله ی خویشــم گرفتـــار ، در دام رویاها اسیرم
در فصلهای تشنه کامی ، یک جرعه آبم کس نبخشید
چشــم انتظار لطف بـاران ، چون تکدرختی در کویرم
ویرانه جویی زار و خسته ، چون جغــدهای ناخجسته
ای بال و پـرهــای شکسته ، رخصت! بمانم یا بمیرم؟

نظرها
  1. حسـین رضـائی

    مهر 21, 1394

    سلام بر استاد عزیزمان
    به راستی که وصف عشق از قلم توانای
    شما خواندنی تر است .

  2. طارق خراسانی

    مهر 21, 1394

    درود بر بزرگ مرد شعر و ادب سرزمینم
    حضرت استاد خوش عمل کاشانی

    بلا از چشم مستت بر حذر باد

    جان مایی و شک نفرمایید…
    از خداوند سبحان خواسته ام بتوانم خدمتگزاری برای پهلوان شعر و ادب سرزمینم باشم…
    به فضل الهی و با مدد از دادار مهربان بر لشگر غم خواهیم تاخت و نخواهیم گذاشت بر دل مهربان بزرگ استادمان گرد غم بنشیند…

    اشعار شما همیشه محکم و فاخر می باشند…

    در پناه رب العالمین شاد زی

  3. سمانه تیموریان

    مهر 22, 1394

    دستی نگفـــت از مهربانـــی ، بگذار دستت را بگیرم
    آزادیـــم را عقـــل حتی ، کاری عبـــث دانســـت زیرا
    در پیله ی خویشــم گرفتـــار ، در دام رویاها اسیرم
    در فصلهای تشنه کامی ، یک جرعه آبم کس نبخشید
    چشــم انتظار لطف بـاران ، چون تکدرختی در کویرم
    ویرانه جویی زار و خسته ، چون جغــدهای ناخجسته
    ای بال و پـرهــای شکسته ، رخصت! بمانم یا بمیرم؟

    سلام استادعزیز
    فوق العاده و بسیار فاخر میسرایید
    خوشحالم که در خدمتتون هستم
    در پناه حق همیشه شاد و سالم باشین

  4. سلام و عرض ادب محضر استاد بزرگوار

    سروده ی فاخری را رقم زده اید

    مقدمتان را به سایت پاک خیرمقدم عرض می کنم

    پاینده باشید در پناه حق

  5. مينا امينی

    مهر 22, 1394

    زيبا بود

  6. نگار حسن زاده

    مهر 22, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوارم

    مانند همیشه باشکوه و زیبا بود

    و خداروشکر فرصتی بود برای آموختن

    درود بر شما و قلم هنرمندتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا