🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه خوانم تو را آدمی؟ یا پری؟

(ثبت: 244936) بهمن 9, 1400 
چه خوانم تو را آدمی؟ یا پری؟

قالب شعر : خوشه ای متغیر

بزرگا، فروزنده خورشیدِ عشق
عزیزا، گهرمردِ فرشیدِ عشق

چه خوانم تو را آدمی؟ یا پری؟
امید وطن؟ یا که امیدِ عشق؟

به خونخواهی ات جمعِ بیدارها
کشانیده بر دوش خود، دارها

تو رفتی و آمد غمی جان ستیز
که از آن به دلها، چه آوارها!

سرم رایتِ عشق و جان من است
برای وطن کان به اوجِ تن است

»

به قولِ امیرِ سخن
پیرِ شعرِ کهن

«

«اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
از آن بِه که کشور به دشمن دهیم»

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1400

    سلام و درود و ارادت، خدا قوت،
    روح شهیدان مان شاد
    🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      بهمن 9, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاه و نظر گرم آن عزیز

      در پناه خدا… 🌿🙏🌹🌿

  2. هادی همتی

    بهمن 9, 1400

    سلام استاد خراسانی عزیز
    قلم تان روشن و چشمه ی ذوق تان جاری
    پایدار و شاد بمانید
    زیباست درک بهتری در شعر شما یافتم
    امید است حقیر هم در وصف شهدا شعری سرایم آکنده از عشق و ایثار
    🌹🌹🌹🦋🦋🦋🙏🙏🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      بهمن 9, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حسن نظر و مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. صفا یغمایی

    بهمن 9, 1400

    درود جناب خراسانی عزیز
    دستمریزاد
    زیبا بود ودلنشین
    سلامت وشادباشید درپناه ایزد منان
    🌹👏👏👏🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 9, 1400

      سلام و درود بر جناب یغمایی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. کال کمالی

    بهمن 9, 1400

    درودو سپاس و باز هم سپاس استاد

    دستمریزاد و نفستان همواره گرم

    زیبا و درخور و دوست داشتنی است عزیز

    🌹🌹🌹🌹👏👏👏👏

    • طارق خراسانی

      بهمن 10, 1400

      سلام بر حضرت دوست

      سپاس از مهر حضور گرمتان

      در پناه خدا شاد زی 🌿🙏🌹🌿

  5. سیاوش آزاد

    بهمن 10, 1400

    سلام طیب الله انفسکم
    درود بر آن بزرگمرد که در گمنامی چه کارهای سترگی انجام دادند درجاتشان متعالی

    • طارق خراسانی

      بهمن 11, 1400

      سلام و درود بر سیاوش عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. درودها جناب خراسانی. روح همه شهدای وطن شاد و دستمریزاد.
    🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 11, 1400

      سلام بر امیر عشق

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا