🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 26 
  1. جواد مهدی پور

    تیر 27, 1398

    سلام و احترام

    زیبا ست

    عالی سرودید جناب استاد انصاری عزیز

    لذت بردم

    💐💐💐💐🙏👏👏👏👏👏

  2. سلام استاد ارجمند جناب انصاری بزرگوار

    حُب الوطن من الایمان…

    با این همه ایمان قحطی ایمان …؟

    دستمریزاد و دلنمیراد

    🌺🌺🌺🌷🌸🌸🌸

    🌷تقدیمی :

    بیگانه ز خود شدیم ما دشمن نیز
    آمد به میان معرکه ای ایمان حیز

    بیگانه ،به دستِ ما خودی را آقا
    با دشمن خانگی کند فرض هنیز

    ولی اله بایبوردی

    27 / 04 / 1398

    🍃💐🌿💐🍃🍃💐🌿🌿

  3. سلام و درود بر استاد عزیز

    بسیار زیبا

    حق یارتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. تیر 27, 1398

    … سلام استاد

  5. علی معصومی

    تیر 27, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐
    بسیار زیباست

  6. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

  7. نسرین حسینی

    تیر 27, 1398

    درود برشما استاد گرانقدر

    بسیار زیبا بود

    قلمتون مانا
    برقرار باشید به مهر

  8. درودها استاد انصاری عزیز❤️🌹🌺
    از دشمن داخلی و ایمان گفتی
    از معرکه رستم دستان گفتی
    احسنت بر این طبع روانت استاد
    بسیار بجا ز عشق ایران گفتی
    #رضا_زمانیان_قوژدی
    بداهه تقدیم به استاد انصاری

  9. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام و درود بر حضرت انصاریان عزیز

    عالی بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  10. سلام و درودها جناب انصاری عزیز

    رباعی زیباییست دستمریزاد

    🌹🌹🌹🌹

  11. سلام استاد انصاری عزیز
    زیبا و گویاو غرا
    درودتان باد
    زنده باد ایران
    🌺🌺🌺

  12. سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹

  13. سلام ودرود
    استاد باوقار
    احسنت🌹سپاس از حضورتان