🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش می دانستم

(ثبت: 5301) دی 18, 1396 

  کاش می دانستم……

………..

  این روزمابر بالش شب تکیه کرده
   ای کاش می دانستم آغازش کلک بود
  من باخبرازطبع کرمویش نبودم
 ای کاش می دانستم انجامش کپک بود
.
 جغرافیایم تارومار فصل انکار
 توجیه قد فاجعه عمر ا نمانده
 تاریخ هم تصمیم در عبرت ندارد
 مهلت به کام سفسطه جدا نمانده
.
 عصیا ن تر از اوج   هدایت می گدازم
 هیچ التیامی بابت دردم ندارم
 یعقوب لیث خاطره خواب وخوراک و
 اعصابی از عباسیان  یک  دم ندارم
.
 هرگزنبود آغوش طوفان بر مرادم
 این اختیاری کشک ازروز ازل بود
درناکجا ی پیچ رو یا نیست درمان
این زخم کاری  التیامش با غزل بود
.
 این روزها احساس هر گام خیا بان
 بغض تلنبار دلم را درک کرده
 من لا بلای مکث نارو گیر کردم
 آیا خدا  هم حرف من را ترک کرده