🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کبک

(ثبت: 251309) شهریور 26, 1401 

 

آی‌ی‌ی که‌و‌که‌کان
له‌به‌رچی ناچڕین؟!
گاهز ئەیوه‌یش،
وه‌کو ئێمه کوردان کۆچەری ڕۆیشتنن؟!.

◇ برگردان فارسی:

آی‌ی کبک‌ها، چرا نمی‌خوانید؟!
شاید شما هم مانند ما کوردها آواره شده‌اید؟!.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌿🌹🌺🌿🌹🌺🌿

  2. فریبا نوری

    شهریور 26, 1401

    درودها جناب فلاحی گرانقدر 🌷🌷🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 26, 1401

    درود بر شما
    آی کبک ها چرا نمی خوابید
    💐💐💐💐🙏

  4. درود بر جناب فلاحی. امید که کبکتان خروس بخواند..
    🥀🥀🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا