🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجا می روی؟

(ثبت: 216718) آبان 1, 1398 

کلاغِ سیاهی
در سپیدیِ زمستان
در کوچه های مبهم واقعیت
در لا به لای
آه و ناله های دنبالهِ دارم،
عقب ایستاده
و تماشا می کند!
غرق شدنِ لبانِ ترک خورده ام را،
در بارانِ چشمانم
ای کاش
خواب باشد
این رفتنت …

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 1, 1398

    سلام
    امان ازکلاغ ها نروماده هم نداره
    زرد، سیاه
    گوشت تلخ
    احسنت عالیست

    • درود بر شما

      سپاسگزارم

      نظر لطف شماست

      ممنونم از نگاه زیباتون

      در پناه حق

  2. حامی شریبی

    آبان 1, 1398

    درودها گرامی
    پاینده باشید🌹

  3. سپیده طالبی

    آبان 2, 1398

    درودها گرامی
    شاد و پاینده باشید🌺

    • درود بر شما
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      سپاس برای بودنتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا