🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کنسرت

(ثبت: 253437) آذر 5, 1401 

 

پاییز را
کم کنید
اجرای آذر خوب نیست
یلدا برگزار نمی‌شود
بلیط هایمان را پس دهید

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. زهرا آهن

    آذر 5, 1401

    درود بر تو فاضله جان

    خیلی زیباست، شیوه‌ی اعتراضی جالبی‌ست. بسیار همرمندانه صورت‌بندی کردی. آفرین‌ها 👏👏👏👏

    پایدار باشی به مهر🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آذر 5, 1401

    درود بر شما بانوی گرامی

    💐🙏👏👏👏🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 5, 1401

    سلام فاضله جان

    زیباست

    در پناه خدا 🌹🌹🌹

    • فاضله هاشمی

      آذر 5, 1401

      سلام سپاسگزارم استاد 🙏🍃🌿🙏🍃🙏

  4. غلامحسین جمعی

    آذر 5, 1401

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد زیبا خواندمتان عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  5. مهرداد مانا

    آذر 5, 1401

    بلیط فروخته شده پس گرفته نمی شود … این رسم فکر کنم فقط اینجاست در همین سرزمین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا